Wakacje bez playlisty?


Witajcie po przerwie! Wreszcie mamy długo wyczekiwane wakacje, wspaniałe uczucie.. Bez obowiązków szkolnych możemy trochę się wyszaleć w tym okresie. Wypady ze znajomymi na miasto, zakupy, wyjazdy na wakacje.. Chwila, nie wyobrażam sobie dłuższego wyjazdu na wakacje bez wakacyjnej playlisty! Kiedy podróż do celu trwa kilka godzin uwielbiam słuchać swoich ulubionych piosenek. Chyba każdy z nas ma podobnie, każdy ma swoje ulubione piosenki i każdy ma swój gust muzyczny. Natomiast ja przedstawię Wam dziś moje propozycje!
- DNCE - Cake by the ocean,
- Demi Lovato - Cool for the summer,
- Zara Larsson - Lush Life,
- Selena Gomez - Kill Em with Kindness,
- OMI - Cheerleader,
- Ariana Grande - Greedy, Side to side, Touch it, Bad decisions, Let me love you, Into you
- Justin Bieber - Company,
- Sia - Cheap Thrills
- Calvin Harris ft. Rihanna - This is what You came for
- Zayn - Like I would
- Duke Dumont - Ocean drive
Nie ma tu miejsca pierwszego i ostatniego, ponieważ wszystkie piosenki mnie urzekły i nie potrafię wybrać ulubionej. Najwięcej piosenek jest Ariany Grande bo jej nowy album bardzo mi się spodobał. Wszystkie piosenki mają charakter wakacyjny. Niektórzy zgodzą się z większością, niektórzy z żadną. Zdaje sobie sprawę, że każdy ma swój gust muzyczny dlatego piszcie swoje propozycje w komentarzach i co sądzicie o tej playliście. Do zobaczenia niebawem!

Share:

16 COMMENTS

  1. Chyba muszę zrobić podobny post, słucham też podobnej muzyki co Ty:)

    Możesz poklikać w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    ReplyDelete
  2. Z Twojej listy słucham non stop lush life i cheap thrills :) Ja również nie wyobrażam sobie podróży bez muzyki, choć jak wyjeżdżam tylko z chłopakiem i on prowadzi to niestety rzadko kiedy mam okazję posłuchać czegoś z mojej playlisty :D pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. No w końcu wakacje :D
    Ale tak szybko zlecą, że nawet nie zauważymy kiedy :>
    Odwdzięczam sie za każą obserwacje :D
    BLOG-ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  4. Z Twojej listy słucham 3,8,9 i 11 piosenki. Rzeczywiście są świetne na lato :)
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥
    Będę wdzięczna za każdą obserwację oraz komentarz :)

    ReplyDelete
  5. Super post :) Również obserwujemy :)))

    ReplyDelete
  6. Świetny post, lubię część z tych piosenek, które zostały wymienione w poście :)
    Obserwuje i pozdrawiam :)
    Zapraszam-Mój blog

    ReplyDelete
  7. Kurcze, ja mam bardzo wybredny gust jesli chodzi o muzykę, dlatego bardzo ciezko jest znaleźć mi muzyke, ktora naprawde wpadnie mi w ucho, ale jak juz wpadnie to słucham ją na okrągło, do znudzenia, ze pozniej juz mam jej dośc do konca zycia haha :) Bardzo podoba mi sie obrazek z początku notki:) Pozdrawiam i zapraszam na mój blog ( recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    ReplyDelete
  8. Znam kilka z tych kawałków i jak najbardziej słucham!
    Podoba mi się ten zestaw zdjęć :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Świetne inspiracje na początku! ♥ W sumie to mamy ten sam gust, bo wszystkie tutaj wymienione piosenki koocham! :D Szczególnie Calvina Harrisa, Sia, Zare i Zayna :D ♥

    Buziaki♥ zyciedlapasji

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam wszystkie piosenki, które wymieniłaś :D Mamy taki sam gust :)
    Pozdrawiam <3
    unpredictabble.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Każdą z tych piosenek uwielbiam!
    Świetny blog :) Grzechem byłoby nie zostawić po sobie obserwacji, zatem już nadrabiam tą zaległość.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  12. Kilka tych piosenek słucham w kółko ;) Super post
    Zapraszam do komentowania i obserwowania
    jagglam.blogspot.com
    +obserwuje

    ReplyDelete
  13. Ja kiedyś również nie wyobrażałam sobie podróży bez słuchawek na uszach. teraz odchodzę od tego przyzwyczajenia na rzecz Pocked Booka i książek :)
    Zapraszam,
    Hardkorowo normalna

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajna playlista, koniecznie muszę posłuchać tych piosenek których jeszcze nie znałam:) Zapraszam też do mnie, może wzajemna obserwacja...?
    Dajcie znać u mnie:)
    Pozdrawiam♥
    www.girl-with-passion.blogspot.com

    ReplyDelete

× komentarze to wielka motywacja, odwdzięczamy się
× podawajcie blogi, zawsze wchodzimy
× jeśli wasz blog nam się spodoba, zostawimy po sobie jakiś ślad!