Macademia Deep Repair Masque&Sexy Hair Conditioner - REVIEW


Cześć Wam, dzisiaj mam dla Was recenzję dwóch najpopularniejszych odżywek do włosów. Zostańcie do końca, mam dla Was małą niespodziankę.

Macadamia "Deep Repair Masque"
Zapewnienia producenta: Rewitalizuje strukturę suchych i zniszczonych włosów. Kombinacja olejków macadamii i arganu regeneruje i odbudowuje włosy pozostawiając długotrwały efekt odżywionych pełnych blasku elastycznych włosów. 

Sposób użycia: Nałóż na mokre włosy przeczesując je, aby dokładnie rozprowadzić produkt. Pozostaw do wchłonięcia na ok. 7 minut, po czym dokładnie spłucz włosy ciepłą wodą. Deep Repair Masque jest produktem intensywnie nawilżającym, dlatego nie powinien być stosowany częściej niż 2 razy w tygodniu.

Moja opinia: 
Maseczka jest na prawdę genialna! Czytałam wiele opinii na jej temat, oglądałam je na youtube i wiecie co? Są w stu procentach trafne. Jako, że jej cena to ok 100zł za 250ml kupiłam mniejszą wersję - chciałam ją po prostu przetestować. Teraz, kiedy już mam pewność że jej profesjonalizm nie jest bajką, kupię standardową pojemność, przyda się mnie i mojej mamie. Niestety nie jest ona dostępna w drogeriach, jedyne co widziałam z tej firmy w sklepie stacjonarnym to olejek, nie potrafię podać nawet jego dokładnej nazwy. W każdym razie możecie kupić ją w internecie, szybka i tania wysyłka.

Healthy Sexy Hair Color Safe Conditioner with Soy, Coca&Argan Oil

Zapewnienia producenta: Chroni kolor i odżywia włosy. Stworzony z soi, kakao i oleju arganowego zapewnia intensywną intensywną odbudowę i nawilżenie. Włosy wydają się bardziej elastyczne, błyszczące i wyglądają zdrowiej.
Sposób użycia: Nałożyć równomiernie na umyte włosy i dokładnie spłukać.

Moja opinia:
Dopiero zaczynam przygodę z produktami serii "Sexy Hair", ale już po pierwszym produkcie jestem zachwycona. Wyżej opisałam maseczkę Macadamia, natomiast ten produkt przyniósł moim włosom jeszcze lepsze rezultaty. Są one gładkie, lśniące, przyjemne w dotyku. Niestety nie jest ona dostępna w drogeriach, można ją kupić na stronach internetowych, jej cena to ok. 60 za 300ml. Czy się opłaca? Moim zdaniem jak najbardziej, mam zamiar kupić jak najwięcej produktów tej marki i będę Wam na bieżąco relacjonować ich działanie.

Na koniec mam dla Was małą informację. Otóż w najbliższym czasie planujemy zrobić konkurs/losowanie z jakimiś drobnymi produktami, kosmetykami np. gąbeczek do makijażu. Tak na dobry początek. Co myślicie o tym pomyśle? Na dzisiaj to wszystko, a Wy piszcie propozycje co chcielibyście dostać w tym małym losowaniu.

Share:

7 COMMENTS

  1. Chciałabym kiedyś wypróbować tę maseczkę :) chociaż przyznaję, że cena jest lekko przerażająca, ale skoro faktycznie sprawdza się w 100% to nie wątpię, że w sumie warto :) świetna recenzja i fajny pomysł z losowaniem :)
    Arleta!

    ReplyDelete
  2. WOW!!! Cena mnie przeraziła, nawet jeśli pomaga to pewnie bym jej nie kupiła, 250 ml wystarczyłoby mi na 2 tyg * mam bardzo gęste włosy*, więc dla mnie nie opłacalne :)

    Mega mi się spodobały recenzję:)
    Możecie je robić częściej i może jakieś tańsze produkty:)

    A co do losowania to ekstra pomysł:)

    Pozdrawiam i czekam na kolejny wpis:)
    @agnes_viper

    ReplyDelete
  3. Świetna recenzja :) Czekam na więcej :)
    Zapraszam
    http://szantybanty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ciekawi mnie ta maseczka :) Może się na nią skuszę !
    Wpadnij do mnie w wolnej chwili !
    STROUTFITTER

    ReplyDelete
  5. Z chęcią bym wypróbowała! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. jeśli rzeczywiscie sa takie dobre to kupuje. polecasz jakies inne odzywki/maseczki? moje wlosy sa w okropnym stanie i idk co zrobic bo prawie wszystkiego probowalam /@stylesio

    ReplyDelete

× komentarze to wielka motywacja, odwdzięczamy się
× podawajcie blogi, zawsze wchodzimy
× jeśli wasz blog nam się spodoba, zostawimy po sobie jakiś ślad!