We're ready for autumn

Witajcie! Jest dwudziesty-czwarty wrzesień, co to oznacza? Otóż wczoraj zaczęła się kalendarzowa jesień. Masa ludzi na temat tej pory roku odpowiada coś w stylu "nienawidzę jesieni", "wtedy mam depresje", "cały dzień chcę mi się spać", "jak można lubić jesień?". W paru kwestiach się zgadzam, ale trzeba pamiętać, że każda pora roku ma swój urok, swoje plusy i minusy. Co zrobić żeby wyłapać zalety jesieni? Pomogę Wam dzisiaj wyłapać zalety tej pory roku.
Jesień to okres senny, chłodny, deszczowy. Sama uwielbiam w zimne, ciemne wieczory ułożyć się wygodnie w łóżku, przykryć kocem, włączyć jakiś dobry film i wziąć kubek ciepłej kawy. To wspaniałe uczucie przed weekendem. Kiedy jednak czujesz, że masz pełno energii, a depresja powoli Cię dopada, polecam wyjść do jakiejś galerii. Oderwiesz się od rzeczywistości przez obuwie! Zbierz swoich znajomych, pochodzicie po sklepach, pójdziecie coś zjeść i od razu będzie lepiej. Dzień szybko zleci, a kto wie, może znajdziesz coś dla siebie. Nie oszukujmy się, jesienne outfity potrafią być naprawdę piękne. Ważniejsze jest ciepło i komfort, ale mimo wszystko ciuchy potrafią poprawić humor i samopoczucie.
Co z krajobrazami? Polecam wybrać się do jakiegoś parku. Złote liście z drzew spadają nam na głowę, powiewa wiatr, świetna okazja do zdjęć na instagrama! Usiądź na ławce ze znajomymi, kup coś ciepłego do picia i świetnie spędzisz czas, obiecuje. Jesienne drzewa obdarzają nas orzechami, żołędziami, kasztanami.. Samo zbieranie ich może sprawić wielką frajdę. Również można to wykorzystać do jakiegoś DIY, do pokoju. Od razu będzie milsza atmosfera. Jeśli ktoś ćwiczy, może trochę zmienić formę treningów. Jesienny spacer po lesie, parku, mieście, gdzie wszystko jest klimatyczne poprawi kondycje, humor, samopoczucie, samo świeże powietrze, dobrze wpłynie na nasz organizm. Nawet samotny spacer, poprawi nam nastrój. Włóż słuchawki do uszu, owiń się szalem, włącz ulubione piosenki i naprzód. Zapomnieliśmy jeszcze o halloween! Ludzie wtedy dzielą się na tych, którzy bawią się, obchodzą to z poczuciem humoru i na tych, którzy traktują to poważnie i czekają na Wszystkich Świętych. Ja osobiście należę do tej pierwszej grupy, sprawia mi to frajdę. Jestem katolikiem i nie widzę nic złego w odrobinie rozrywki.
Jesień to deszczowa pora roku, jednak kiedy wkręci się w ten klimat, nie jest tak źle. Szybko zleci, coraz bliżej do wiosny, lata. Spróbujcie dostrzec same zalety i cieszcie się każdym dniem! Wiem, że dla niektórych to niemożliwe, ale spróbować warto. Jest jeszcze masa rzeczy, o których nie wspomniałam, ale najważniejsze wypisałam. 
Mam nadzieję, że chociaż część zapamiętacie i nie dacie się tej depresji. Do następnego razu!

Share:

27 COMMENTS

  1. To jeszcze nie październik haha, źle napisałaś w pierwszym zdaniu:)
    Ale post bardzo fajny i interesujący, miło się czyta:)

    Zapraszam do mnie:)
    racjonalny empiryk - klik

    ReplyDelete
    Replies
    1. omg faktycznie, już poprawione, dziękuję, że napisałaś:)

      Delete
  2. Ja w sumie mimo tych deszczowych dni bardzo lubię jesień ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. jesień to moja ulubiona pora roku, kocham jesień :)
    fajny post, miło się czyta :)
    http://poziomka1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ja jestem protestantka dlatego z przyjemnoscia biore udzial w Halloween! pomimo tego ze nie chodze po domach i nie zbieram slodyczy to kocham dekorowac dom i sama cos robic w ten wyjatkowy i cudowny dzien! <3
    Dlatego jesien to dla mnie bardzo duzo koloru bordowego i pomaranczowego jakos te kolory mega kojarza mi sie z jesienia, duuzo herbatki oraz nieobliczalna pogoda, haha! Raz deszcz raz slonce a raz temperatura na mega minusie!
    Przy okazji przypomnialas mi jak dawno nie stanelam pod drzewem i nie zbieralam kasztanow!

    Versjada

    ReplyDelete
  5. Ja np mimo wszystko lubię jesień ❤

    ReplyDelete
  6. Jesień jest cudna, masa różnych kolorów przenosi nas w bajeczne miejsce!
    Pozdrawiam! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. ja bardzo lubię jesień, szczególnie jeśli jest tak śliczna pogoda jak przez ostatnie dni <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    ReplyDelete
  8. Dzięki jesieni mogę pozwolić sobie na popołudniową kawę. Choć nie ukrywam, że nie przepadam za tą porą roku.
    >FOXYDIET<

    ReplyDelete
  9. Świetny post, od razu jestem bardziej podekscytowana na ten miesiąc, w końcu każda pora roku ma swój urok :)
    Pozdrawiam,
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Dokladnie, nigdy nie przepadałam za jesienią, chociaż w tym roku jest zupelenie inaczej, aż mi się duzo chce :) Szybko leci ten czas, zanim się obejrzymy już będzie zima, a co za tym idzie święta, och już czuję powoli ten klimat. :)))
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili http://liisiialy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. ja nie mam nic do jesieni ;) w sumie tą ją lubię ale jeszcze się nie przygotowałam.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    ReplyDelete
  12. Też lubię jesień! Tak jak napisałaś - można wleźc pod kocyk z herbatką i czytac książkę lub oglądac film. <3 Czekam na wolny wieczór.
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Powiało tu jesienią :D heheh super post <3
    Również Cie obserwuje :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ja jednak pozostaję przy lecie :D Nie lubię aktualnej pory roku, ale trzeba to wytrzymać :) Najgorsze jest czas, kiedy spadają liście i w kogo najczęściej uderzają w twarz ? Mnie ;) hah taki urok bycia wysoką ;)




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<     

     
      


         

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam jesienne wieczory i caly ten nastroj:)

    nataliamarkocka.blogspot.pl

    ReplyDelete
  16. Lubię początki jesieni, bo jak już się robi chlapa to nie jest tak fajnie. :D

    ReplyDelete
  17. ech ja zamiast jesieni bym wolała wiosnę no ale co tam:D obserwuję :)

    ReplyDelete
  18. ps nie działają Wam żadne linki z sicial mediów ;)

    ReplyDelete
  19. Na jesień wchodzą do sklepów piękne ubrania, sweterki, kolory bajka! Oprócz tego zmieniają się trendy w makijażu, jest więcej brązów, czerwieni na ustach, dla mnie jesień to raj :3

    zapraszam slavicpowerbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Przeczytałam tytuł i takie "Nah we're not" :D xD
    Uwielbiam jesienne cieplutkie i mięciutkie ciuchy, ale to zimno to przesada! :C
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  21. nie będę świętował Hallowen ale mam ochotę robić taki makijaż :D

    ReplyDelete
  22. Halloween to nie nasze święto, i w sumie fajnie że mamy taką rozrywkę ale nie każdy traktuje to serio..

    The White Print Blog
    CGrabowska's Instagram
    SNAPCHAT: CGRABOWSKALIVE

    ReplyDelete
  23. Kocham jesień ! :) Moze wspólna obserwacja ? Zapraszam na bloga
    http://fashinka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Miło mi się ciebie czyta.
    Ja uwielbiam jesień na początku , bo ma śliczne kolorowe widoczki :)
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Jesienna depresja na szczęście mnie nie łapie. Ale zimowa to oj ;c Często.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    ReplyDelete

× komentarze to wielka motywacja, odwdzięczamy się
× podawajcie blogi, zawsze wchodzimy
× jeśli wasz blog nam się spodoba, zostawimy po sobie jakiś ślad!