TAG: Would you rather?

Hej hej! Dzisiaj mam dla was małą informację więc zostańcie do końca. Jako, że dużymi krokami zbliża się wiosna dzisiaj przedstawię Wam outfity na tę porę roku, ale najpierw skromny tag "Would you rather?".

1. Outfit w jednym kolorze: jaskrawym czy bardziej stonowanym?
Zdecydowanie stonowane kolory, nie lubię jaskrawych rzeczy, źle mi się kojarzą.

2. Wolałabyś dostać rolę w ulubionym serialu czy pójść na koncert ulubionego wykonawcy?
Zagrać w Teen Wolf

3. Wolałabyś być sławną bloggerką czy vloggerką?
Chyba jednak wybrałabym bycie znaną z vlogów, tam możemy przekazać więcej emocji, więcej informacji i filmiki są lepszą i bardziej precyzyjną formą przekazu.

4. Wolałabyś żyć bez laptopa czy telefonu?
Zdecydowanie bez laptopa, telefon mam zawsze pod ręką.

5. Youtube czy twitter?
Teraz bardziej yt.

6. Wolałabyś mieć czerwone oczy czy włosy?
Czerwone oczy są super.

7. Wolałabyś mieć najlepsze kosmetyki czy ubrania?
Najlepsze ubrania, bardziej rzucają się w oczy.

8. Wolałabyś m&g z ulubionym artystą czy spotkać go na ulicy?
Zdecydowanie to drugie, bardziej luźne i bez wydawania kasy.

9. Wolałabyś być w klatce z tygrysem czy z pająkami?
Z tygrysem, na pewno.

10. Na bezludną wyspę zabrałabyś iPhone czy laptopa?
Wolałabym nie być na bezludnej wyspie...

TERAZ W KOMENTARZACH WY ODPOWIEDZCIE NA PODANE PYTANIA. JESTEM CIEKAWA KTO Z WAS WYBRAŁBY TO SAMO.

#OUTFITS






Na koniec mam przyjemność Wam ogłosić, że prawdopodobnie zakładamy kanał na yt, gdzie będą różne vlogi, poradniki itp. Być może taka forma będzie łatwiejsza i efektywniejsza. Co Wy na to?

Share:

22 COMMENTS

  1. Z odpowiedzią na pierwsze pytanie się zgadzam, na drugie w sumie też, chociaż to nie jedyny serial, w którym chciałabym zagrać.
    Jednak wybrałabym zostanie sławną bloggerką. Bloggerką można powiedzieć, że jestem, gorzej z tym drugim XD Zdecydowanie wolę pisać niż mówić.
    Z 4, 5, 6, 7 i 8 się zgadzam.
    Na pewno wolałabym być w klatce z pająkami, bo ich się nie boję, a gdybym miała tam zostać z tygrysem, to pewnie długo bym sobie w tej klatce nie posiedziała XD
    Z ostatnim się zgadzam.
    TAK. ZAŁÓŻCIE TEN KANAŁ. To będzie najbardziej FAJOWY (teraz już nie muszę się podpisywać XD) kanał na yt na świecie. Ale mam warunek: chcę być kiedyś na jakimś filmiku, zgoda? ;)

    PATI BADASS ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    ReplyDelete
  2. Fajnie Ci wyszedł ten tag :). Super stylizacja :).
    Klikniesz pod zdjęciami w link z płaszczykiem ? Z góry dziękuje :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/02/warm-winter-day.html

    ReplyDelete
  3. na większość pytań odpowiedziałabym tak samo haha x
    świetne outfity, pozdrawiam x

    ReplyDelete
  4. Świetne odpowiedzi i zdjęcia :)
    Zapraszam Mój blog klik!
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)

    ReplyDelete
  5. Fajny tag, również uwielbiam Teen wolfa.
    Bardzo ładny design i świetne zdjęcia.

    Pytałyście o wzajemną obserwację, zacznijcie i dajcie znać u mnie, a ja szybko się odwdzięczę :)
    racjonalny empiryk - klik

    ReplyDelete
  6. Świetne stylizacje! :)

    http://eyenjf.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Świetny tag i ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Super piszesz.
    Zapraszam do mnie:
    http://diuclavis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Super zdjęcia :)
    Bardzo spodobała mi się Wasz blog ! ;)

    Obserwuję i zapraszam do siebie
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Jeju! Ale fajny post. Ja również jestem wielką fanką Teen Wolfa! ;3 Najlepszy serial. *-*
    http://swiat-zwariowaneej.blogspot.com/
    Odpowiadam na każdą obserwację i propozycję wejść w linki.

    ReplyDelete
  11. Ja wolałabym idola też spotkać na ulicy :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    ReplyDelete
  12. Ciekawy post. Cudowne zdjęcia.
    Zgadzam się prawie z każdą odpowiedzią ;)
    Obserwujemy?
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. śiczna jesteś:) ładne zdjęcia! Obs za obs? Ja juz obserwuje;)

    kllaudus.blogspot

    ps przyjmuje propozycje typu obs za os:)

    ReplyDelete
  14. Ooo, ja tam bym wolała czerwone włosy :D Śliczne zdjęcia!

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  15. Tak samo wolałabym czerwone, poza tym świetne stylizacje!
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  16. Piękne zdjęcia i moje ulubione buty *.*
    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Drugi outfit bardzo w moim stylu! :) daj znać jak tylko założysz kanał, a napewno sub poleci :)
    beauty-ladymade.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. 1 Outfit, mega! :)
    Ja wolałabym mieć czerwone włosy :D

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ja też bym wybrała YouTube zamiast Twittera ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. 9 pytanie najcięższe dla mnie, nie mam bladego pojęcia, co bym wybrała, jeżeli doszłoby do konieczności, że muszę podjąć decyzję. ;) Obie stylizacje są genialne. :) obserwuję! Arleta

    ReplyDelete
  21. Świetnie wyglądacie ^^
    obserwuję :)
    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete

× komentarze to wielka motywacja, odwdzięczamy się
× podawajcie blogi, zawsze wchodzimy
× jeśli wasz blog nam się spodoba, zostawimy po sobie jakiś ślad!