Christmas routine + WYNIKI LOSOWANIA

Siemka Wam, postanowiłam dziś opisać, jak wygląda nasz wigilijny dzień. Zostańcie do końca, czekają na Was wyniki świątecznego losowania. 


Wigilijny poranek.
Pora wstać wcześniej niż zwykle, kiedy są ferie. W domu panuje świąteczna atmosfera, każdy jest zabiegany, lekko poddenerwowany i chce z całych sił zdążyć na czas z przydzielonymi zasadami. My zajmujemy się głównie potrawami. Choinka stoi już ubrana, chłopcy kończą przystrajać dom kolorowymi światełkami. Po sprzątaniu i przygotowaniu wieczerzy, zaczynamy zbierać się do drogi - wyjeżdżamy tuż po rodzinnej kolacji. Kiedy na niebie pojawia się pierwsza gwiazdka, zasiadamy wspólnie do stołu i zaczynamy świętować. Po skończonej wigilii mamy jeszcze chwilę na przygotowanie, po czym jedziemy do drugiej części rodziny aby przeżyć to z nimi jeszcze raz. Później to już rutyna - wracamy późno, zwykle w telewizji Kevin zostaje już sam. Zabieramy się za odpakowywanie prezentów przy najlepszej świątecznej komedii.

Jak wygląda Wasza świąteczna rutyna? Co dostaliście od świętego Mikołaja? Wolicie dostawać prezenty czy raczej obdarowywać nimi innych? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

WYNIKI LOSOWANIA
Z radością informujemy, że osobą, która otrzyma od nas świąteczną paczkę jest "@stylesio". Serdecznie gratulujemy, a reszcie dziękujemy za udział. Będziemy kontaktować się ze zwyciężczynią w najbliższym czasie aby ustalić szczegóły. Losowania/konkursy będą organizowane często, mamy nadzieję, że będzie równie dużo chętnych.. Jeszcze raz gratulujemy i życzymy wszystkim wesołych świąt, już dziś.

Share:

20 COMMENTS

  1. Jeju, u mnie wigilijny dzień wygląda prawie tak samo! :) gratuluję wygranej!

    ReplyDelete
  2. u mnie wyglada to tak ze wszyscy od rana sa juz na nogach, mama sie denerwuje ze syf i nic nie jest przygotowane ale i tak zawsze sie wyrabiamy przed trzynasta haha. o 18 zjezdza sie rodzina, wiadomo, jemy pozniej spiewamy koledy i nadchodzi czas na prezenty. po tym siedzimy i gadamy a o 24 idziemy na pasterke.

    co do losowania chcialabym BARDZO ALE TO BARDZO PODZIEKOWAC ze mnie wylosowalyscie omg sprawilyscie ze ten dzien nie jest taki zly jak myslalam. dziekuje skarby ❤

    ReplyDelete
  3. dzień Wigilii u mnie w domu wygląda bardzo podobnie, z siostrą ubieramy choinkę, później pomagamy mamie w kuchni i tak aż do pierwszej gwiazdki, z tym,że nie wyjeżdżamy do rodziny, to raczej oni odwiedzają nas :)
    Mikołaj był dość hojny, z racji, że sama wybierałam prezent, dostałam to na co czekałam od dłuższego czasu..
    a jeśli chodzi o prezenty, to całkowicie szczerze - wolę je dostawać, bo jestem beznadziejna w ich dawaniu, kupowaniu itp itd
    pozdrawiam ciepło x

    ReplyDelete
  4. U mnie ten dzień wygląda identycznie!
    Dopiero zaczynam, może wpadniesz? http://xmyxlittlexworldx.blogspot.com/
    Buziaki ;*

    ReplyDelete
  5. U mnie ten dzień wygląda bardzo podobnie. Dzień wcześniej wieczorem ubieram razem z mamą choinkę, a następnego dnia wszyscy wstajemy wcześnie aby wszystko przygotować bo od kilku lat wigilia jest u nas. Pomagam tak naprawdę we wszystkim - stroje do końca dom, nakrywam stół, robię parę wigilijnych dań. Każdy jest lekko poddenerwowany jak napisałaś wyżej ale to tak naprawdę miłe zdenerwowanie :)
    thisrosse.blogspot.com zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  6. Kevin tradycją, ale mnie to już chyba nudzi :/
    dariaa-daaria.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Bardzo podobnie u mnie jest, tylko, że Kevina już sobie odpuściłam! Fajny post i blog. Zapraszam http://domkaa-g.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. ja Kevina oglądałam z 100 razy ale to już tradycja
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ja rano idę do Kościoła na roraty, a po powrocie odpakowuję prezenty spod choinki. Potem jadę do jednej rodziny, następnie do drugiej, a po powrocie cieszę się po prostu Świętami!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  10. U mnie święta wyglądają dosyć podobnie, oprócz tego, że wyjazdy rodzinne są planowane na kolejne dni. Dwudziestego czwartego siedzimy w domu, jemy, oglądamy filmy, odpakowujemy prezenty - cieszymy się, że możemy wspólnie spędzić czas.
    W ogóle to gratulacje dziewczyny! Blogujecie stosunkowo krótko, a macie już dużo wyświetleń, obserwatorów, a Wasz blog naprawdę miło się czyta, dlatego z wielką przyjemnością zostanę na dłużej :)
    Pozdrawiam x

    http://angegar-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Nie mam wigilijnej rutyny :) zawsze wyglada to inaczej :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Jeszcze parę lat temu powiedziałabym, że przygotowywania do świąt prezentują się podobnie, aczkolwiek z racji, że z czasem zrobiło się nas mniej przy stole, liczba obowiązków co do przygotowywania stołu zdecydowanie się zmniejszyła. Jedyne, co pozostało bez zmian, to kwestia oświetlenia domu. Choinkę zaś ubieramy wspólnymi siłami. W tym roku po raz kolejny postawiliśmy na żywe drzewko. :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    96pln!


    96pln.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. A u mnie święta wyglądają całkowicie inaczej :) Przed wieczerzą jest sporo do roboty, ale żadnych nerwów czy biegania. Dajemy radę i to zazwyczaj ja z mamą zajmujemy sie wszystkim :) Potem przyjeżdżają dziadkowie i świętujemy. Objadamy się do bólu i rozdajemy z młodszymi bracmi prezenty spod choinki.
    Osobiście uwielbiam zakupy świąteczne i obdarowywanie!
    Już po świętach, ale mimo wszystko - wesołych świąt i sylwestra do rana!
    Buziaki! x
    http://smile-for-me-beautiful.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Miłego dnia ! :* .
    Poklikasz w linki ? Odwdzięczę się :) .
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/01/romwecom.html

    ReplyDelete
  15. fajny post! zapraszam do siebie http://lumosmaxima1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. świetny post! zdjęcia cudne:)
    wpadnij do mnie, byłoby mi miło gdybyś coś po sobie zostawiła:)
    za komentarz szczery będę wdzięczna, a za obserwacje się odwdzięczę:)
    KLIKNIJ A PRZENIESIE CIĘ NA MOJEGO BLOGA

    ReplyDelete
  17. jestem za, ja już obserwuję <3
    świetny post :*
    Pozdrawiam i czekam na Ciebie :*
    liikeeme.blogspot.com

    ReplyDelete

× komentarze to wielka motywacja, odwdzięczamy się
× podawajcie blogi, zawsze wchodzimy
× jeśli wasz blog nam się spodoba, zostawimy po sobie jakiś ślad!