Top Christmas Things


Hej kochani, dzisiaj mam dla Was listę rzeczy, jeśli chodzi o święta. Osobiście nie mogę się ich doczekać, potrzebuję odrobiny wolnego od codziennych obowiązków, no i kto nie lubi świątecznego blasku lampek odbijających się w bielutkim śniegu?

TOP 10 CHRISTMAS SONGS:

1. Melanie Thornton - Wonderful Dream
2. Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You
3. Justin Bieber - Home This Christmas
4. Dean Martin - Let It Snow!
5. Shakin' Stevens - Merry Christmas Everyone
6. Justin Bieber - Christmas Love
7. Train - Shake up Christmas
8. Ariana Grande - Love is Everything
9. Wham! - Last Christmas
10. Silent Night


TOP 5 CHRISTMAS DISHES
1. Pierogi
2. Ryba po grecku
3. Gołąbki
4. Barszcz z uszkami
5. Makowiec

TOP 3 CHRISTMAS DECORATIONS
1. Przystrojone drzewko świąteczne
2. Lampki na ścianach
3. Skarpety na kominkach

TOP 4 CHRISTMAS MOVIES
1. Kevin sam w domu/NY
2. W krzywym zwierciadle: Witaj święty Mikołaju!
3. Listy do M
4. Holiday

TOP 5 BEST GIFTS FOR CHRISTMAS
1. Skarpety
2. Skarpety
3. Skarpety
4. Skarpety
5. Skarpety

TOP 7 CHRISTMAS SWEETS
1. Gorąca czekolada z piankami
2. Mandarynki
3. Pierniki
4. Makowiec
5. Mleko z miodem/cynamonem
6. Sernik
7. Laski cukrowe

TOP 8 THINGS WHY PEOPLE LOVE CHRISTMAS
1. Wolne od szkoły
2. Jedzenie
3. Czas spędzony z rodziną
4. Prezenty
5. Czas ze znajomymi
6. Świąteczny nastrój
7.  Świąteczne sweterki
8. Wystrój miast

TOP 11 FAVOURITE CHRISTMAS THINGS
1. Choinka
2. Kalendarz adwentowy
3. Atmosfera świąt
4. Kevin w telewizji
5. Gwiazda na szczycie choinki
6. Szopka bożonarodzeniowa
7. Pasterka
8. Świecące nosy renifera
9. Kolędy
10. Mikołaj
11. Wolne miejsce przy wigilijnym stole

Jakie rzeczy znalazłyby się w Waszym rankingu? Co stoi u Was na pierwszym miejscu, jeśli chodzi o święta Bożego Narodzenia? Przypominam, że wciąż możecie się zgłaszać do mikołajkowego losowania, zasady opisane w poprzednim poście.

Share:

21 COMMENTS

  1. KOCHAM ŚWIĘTA!!!!
    To najlepszy okres w roku *_*

    Też mam swoje ulubione świąteczne piosenki *_* (Których już słucham, bo jakoś nie mogę się doczekać świąt!!!!!)

    Teraz przez Wasz post mam ochotę na głąbki hahaha

    Pozdrawiam i czekam na kolejny post:)

    ReplyDelete
  2. Ale macie tu fajowo! Ja najbardziej w świętach lubię tą specyficzną atmosferę i choinkę i lampki, to znaczy wystrój miast, domów. Sama planuję mieć cały pokój w lampkach!
    Piszcie dalej, wszystkiego dobrego :)

    ReplyDelete
  3. W sumie w większości wymieniłabym to samo, może z wyjątkiem potraw wigilijnych! :D

    Milena Blog - klik

    ReplyDelete
  4. Aż spróbuję wszystkiego! I nigdy nie słuchałam piosenek świątecznych z Waszego posta :) Oprócz Last Christmas, oczywiście. Miłego wieczoru!

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam święta, ubieranie choinki i ogólnie wszystko co związane ze świętami! Fajny pomysł na taki post. Jeszcze nigdy takiego nie widziałam.
    +świetny wygląd bloga!

    ReplyDelete
  6. świetny pomysł post i super blog :)
    czekam na nowe posty
    zapraszam na ju-latte.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. świetny post i sama nie mogę się doczekać świąt, odliczam do nich z niecierpliwością!
    jeśli chodzi o mnie to w większości się z tobą zgodzę ale na top jedzenia na pierwszym miejscu będzie barszcz czerwony z uszkami a na drugim pierogi!

    ReplyDelete
  8. Świetny blog ❤❤ /@xoxsuzyxo

    ReplyDelete
  9. Świetna notka����

    ReplyDelete
  10. Dzieny za liste piosenek, bo musze zrobic sobie swiateczna playliste ;)
    Dodałabym do tych wszystkich TOP jeszcze świąteczne muffiny, wyprzedaze i piernikowa kawke ;) No i okazje do spotkan ze znajomymi bo duzo wolnego ;)

    ReplyDelete
  11. na pewno do piosenek cover fifth harmony, coraz bliżej święta i my only wish Britney spears! do reszty top dodalabym możliwość spania długo haha i ciasteczka które moja mama specjalnie robi na święta havdjs nic dodać nic ująć ^^ / @stylesio

    ReplyDelete
  12. Super blog! Idealny ranking, piekny szablon:)

    ReplyDelete
  13. Podoba mi się Twój blog, ponieważ wszystko NIE jest takie hautyczne i ogólnie jest supi. Notki są wciągające, a to najważniejsze. arianatorka xxx

    ReplyDelete
  14. Jeśli o mnie chodzi to pod tym względem jesteśmy bardzo podobne :*

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam takie posty!
    Kocham swięta, a najbardziej ten panujący w domku nastrój :D
    Ciekawe pomysły na notki, czekam na więcej!
    Obserwujemy? :D
    http://gabstylee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. jak dla mnie swieta sa cudownym czasem z familia
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Ale super napisany post! Milo sie czytalo! <3 xxx

    Zapraszam do mnie <3 -----------> veronicas-veronicass.blogspot.no

    ReplyDelete
  18. Kevin sam w domu to tradycja :')
    Uwielbiam pierogi <3

    Obserwuje i liczę na rewanż :))
    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Śmiechem żartem, ale ja naprawdę lubię skarpetki hahahaha
    Świetny post, taki luźny, świąteczny, miło się czyta :)
    Aż zgłodniałam przez te top dishes, idźcie wy haha
    Buziaki, zapraszam do mnie - http://smile-for-me-beautiful.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Genialny post ! Od razu poczułam tą świąteczną atmosferę <3 W świętach lubię wszystko oprócz jedzenia xD Bez Kevina święta się nie odbędą ! U mnie w domu tradycją jest też czytanie fragmentu bibli i wkładanie pod obrus trochę siana.

    Ściskam xx

    ReplyDelete

× komentarze to wielka motywacja, odwdzięczamy się
× podawajcie blogi, zawsze wchodzimy
× jeśli wasz blog nam się spodoba, zostawimy po sobie jakiś ślad!