Dangerous woman


Czasem po prostu się nie zastanawiamy co możemy uczynić słowami. Dla nas to tylko może puste, może zakłamane, może szczere słowa. Dla innych to motywacje, uwagi, itp. Musimy zrozumieć, że niektórzy są bardzo wrażliwi i niektórych uwagi biorą zbyt poważnie. Nasze wygłupy mogą nawet doprowadzić do samookaleczania się rówieśników i nie tylko. Inni mogą odbierać naszą głupotę jako mobbing, może to wydawać się śmieszne, ale prawdziwe. Główną przyczyną mobbingu wobec rówieśników jest wygląd. Ludzie wyśmiewają postury innych, ich ubrania czy też wady lub choroby. Dla mnie jest to po prostu bezmyślne. Nie zrozumiem jak można wyśmiewać się z wad innych. Niektórzy są za wysocy, inni niscy, jedna dziewczyna ma sporą nadwagę, natomiast dziewczyna obok cierpi na anoreksje. Czy to jest takie ważne? Poprzez nasze bezmyślne słowa możemy kompletnie zniszczyć samoakceptację innych. Dużo osób nie zrozumie tego, że każdy jest inny i to wyśmiewa. Nikt z nas nie jest idealny, ma chwilowe słabości, załamania, depresje, ale trzeba się postawić w osobie ofiary znęcania się aby zrozumieć co ona czuje. Niektórzy są nieśmiali i zagubieni a my z tego kpimy. Nie zdajemy sobie sprawy co ta osoba czuje. Wystarczy tylko gdy ktoś zakpi z Ciebie - jest Ci przykro. Nie piszę tego posta po to aby udowodnić, że ja jestem Święta, lub że Wy się znęcacie nad innymi. Bardziej chodzi tu o akceptacje innych i zdanie sobie sprawy jak łatwo możemy kogoś urazić. Musimy się porządnie zastanowić zanim coś powiemy, musimy pamiętać, że każdy z nas jest inny i musimy to zaakceptować. Jeśli ktokolwiek z nas byłby świadkiem takiej sytuacji koniecznie trzeba zgłosić to dorosłemu. Drobnostki mogą zmienić się w poważną tragedię.
Krótki post mam nadzieję, że nie uraziłam Was w jakikolwiek sposób bo nie miałam tego na celu. Napiszcie w komentarzach jakie wy macie zdanie na temat akceptacji i mobbingu. A ja z okazji zbliżających się świąt Wielkanocy życzę Wam zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń i jak najmniej przykrych sytuacji w życiu. Do następnej notki!

Share:

36 COMMENTS

  1. Post daje do myślenia, również udanych i pogodnych świąt :*

    Zapraszam serdecznie do siebie, buziaki :*
    kaanaasia.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. całą podstawówkę gnębiłam jedną dziewczynę z koleżanką :/... teraz jest mi cholernie głupio, ale na szczęście nie odbiło się to na niej ani trochę!!
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. każdy jest tylko człowiekie mkażdy ma swoje wady i zalety :)
    Obserwuję :)

    ReplyDelete
  4. Mokrego śmigusa-dyngusa, przemoknięcia do suchej nitki! :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście (sukienka i torebka)? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/03/banggood-outfit.html

    ReplyDelete
  5. Świetny post, masz śliczny wygląd bloga! :)
    agatkapomadka.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Niektórzy najpierw mówią, później myślą. Niestety łatwo jest kogoś urazić ;)
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  7. Masz rację słowa mają dużą moc. Zbyt dużą ;c
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetnie napisany post i fajnie, że poruszyłaś taki temat na blogu. Słowa dla niektórych przybierają wielkie znaczenie, a ludzie którzy wyśmiewają się z innych tylko dlatego iż się jakoś wyróżniają np. są nieśmiali pokazują, że jeszcze nie dorośli. Pozdrawiam
    wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Zawsze należy pomyśleć, jak my czulibyśmy się w takiej sytuacji. :)

    ReplyDelete
  10. Świetny post! Dobrze napisane.
    Co powiesz na wspólną obs? Jeśli się zgadzasz to zaobserwuj mnie, a ja na pewno od razu się odwdzięczę.
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Słowa dużo mogą. Wiele zmieniają. Sprawiają, że czasem choć chcemy- nie możemy wybaczyć. Do tego wypowiedzianych słów nie da się cofnąć.

    ReplyDelete
  12. Super post! Pytałaś o wspólną obserwację, ja już obserwuję i liczę na rewanż ;) http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. ładny układ bloga przejrzysty:) obs? ja już:D

    ReplyDelete
  14. Czasami warto dwa razy sie zastanowic nad tym co sie mowi :)

    http://fit-pasja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Dokładnie, słowa mogą człowieka bardzo zranić ;/

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Bardzo dobrze to ujęłaś. Miałam taką sytuację w klasie, gdy pewna dziewczyna wyśmiewała się z innej. Ze wszystkiego, z tego jak wygląda, jak się zachowuje, że mieszka na wsi. Nie pomyślała i dziewczyna popadła w depresje, przestała jeść i dużo schudła. Powinniśmy się liczyć z tym że każdy ma inne nerwy i nie możemy przyczyniać się do niszczenia psychicznie drugiej osoby.
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. kobieta powinna mieć pazur ale i mocne nerwy!

    ReplyDelete
  18. Trzeba zważać na swoje słowa... :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Obserwuję :)
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Fajnie napisane, zdjęcie jest genialne ♥ Uwielbiam piosenke Ariany która jest w tytule ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Każde słowo może zranić, nie tylko innych, ale i nas. Czasami mówimy coś strasznego bez zastanowienia, a później nasze nieprzemyślane słowa mogą wyrządzić dużą krzywdę komuś.
    http://mateslifex.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Ciekawy wpis, takie mamy uczucia że czasami kogoś łatwo można zranic ;)
    masz ochotę na wspólną obserwację?:) daj znac u mnie
    zapraszam do mnie i odpowiadam na każdą obserwacje:)

    reggae-karolina.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Post dający do myślenia i skłaniający do refleksji, miło mi się czyta takie rzeczy. :)

    http://karox96.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Nie ma ludzi idealnych :)


    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
    Bardzo mi zależy, dzięki ;*

    ReplyDelete
  25. Cudowny wpis! :)
    Dał mi dużo do myślenia.
    Słowa bardzo ranią, nawet nie zdajemy sobie sprawy jak bardzo może to odbić się na psychice innych ludzi.
    Piękny wygląd bloga.
    Obserwuje :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Bardzo ładne zdjęcie.
    Ja, jeśli mam powiedzieć coś, co druga osoba nie chce, albo nie powinna słyszeć (bo np. jest to niemiłe) to staram się to zachować tylko dla siebie. Czasem warto milczeć, gdyż milczenie jest złotem :)
    >foxydiet<

    ReplyDelete
  27. Niestety niektórzy z mobbingu nigdy nie wyrastają, niby dorastają ale buc bucem zawsze będzie. Później z rówieśników przenoszą swój mobbing na współpracowników, podwładnych itd chyba tylko odwrotna sytuacja ich uleczy. Obserwuję!

    jzabawa11.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Pięknie napisane! Czekam na kolejne posty :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    ReplyDelete
  29. Masz rację i żeby było śmiesznie.... ludzie mają więcej wad niż zalet

    ReplyDelete

× komentarze to wielka motywacja, odwdzięczamy się
× podawajcie blogi, zawsze wchodzimy
× jeśli wasz blog nam się spodoba, zostawimy po sobie jakiś ślad!